gengstar

Click Me~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dec 19, 2012

merepek ka aku???

tebal rasa muka ku dh kinek tok.. malu..malu..malu...

pa aku tok rs aku thegeh2.. tlalu mintak perhatian ka aku??? hbs aku nak minta perhatian ngn sp la????

yah! aku dh merepak.. puas hati?? 

aku mmg merepek.. mmg merepek... mun aku merepek nak kenak x lepaskan jak aku.. kenak loba glak nak dera aku... rimas ka deng?? mn rimas madah jak ba.. boh molah ku kedak tok.. ku pn ada kemaluan.. ke ada malu aku tok empuan.. ya maksud ke kemaluan ok...boh kuning palak ko..

rasanya.. ego ku sebagai perempuan rasa antap glak tercabar.. aku taip tok bukan moha..bukan manas.. aku sedih kinek.. sedih.. pada siapa aku nak minta perhatian.. pada siapa aku nak share kasih sayang..pada siapa aku nak bermanja..pada siapa aku nak share meluah or listen to something pada yg sudi meluah apa2 jak..pada aku tempat berkongsi segala... mun x sudi.. aku x paksa.. aku x kn meraih simpati mun x sudi... aku xkn paksa....kerana aku bukan siapa2.. yes..aku merepak. coz nobody want to listen to me.. yes ku suka merepek.. coz pada siapa aku nak merepek????

kau yg paling ku syg..
kau yg paling ku cinta..

tp...

kenapa aku x blh buat biasa..

kenak ho??

sebab even a word u said can hurt my feeling..

aku sendiri pn x tau kenak aku sensitif glak bila aku dh syg glak2 ngn org ya..

siyes selamak tok aku ignore jak.. but tis time when i'm wif u... dengan kata2 ajak boleh molah mek terluka..

oh kitak... polah mek bahagia.. oo kitak hidup mek sempurna...
dengarlah kmk nak bermadah..
dengarlah kmk nk berkata....

aku pn x tauk wat happen ngn aku..cepat glak sensitif.. mybe aku x pnh syg org mcm tok lak kot.. but wat to do.. cant say a thing.. love is really weird doe!...

tp ya la.. aku dh penat syg org.. ku harap nya hepi tnpa dgr aku merepek agik kaktok..

ye.. aku merepek.. kenape  aku merepek sbb aku bkn siapa2..

u shud used other word than "merepek".. aku terasa cam x berguna jak..

mybe aku x berguna kot.. hahahahaha... 

No comments: