gengstar

Click Me~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jun 15, 2010

aku sedih..

aku sedih....

org skrg bz nk masuk U...

pesal ku sedih...

bkn krna aku g jauh...

bkn krna aku akn g tgglkn org yg aku syg...

aku sedih...

sebab.....

aku takut....

takut dgn diri aku sndiri.....

kwn aku....

byk yg dh b'ubh....

de yg bz ngn sosial life cdaknya...

da yg gla nk clubbing....

da yg mula2 jauh lbh "btutup" dr aku..
 tp dh masuk U...

HAMPEH!!!

bnda dakya la polah aku sedih...takut...

ya aku juga mnusia lemah... mudah t'ikt2....

aku sedih...

bla kwn ku lbh pentingkn gerek dr kwn...

aku sedih...

bla aku d jadikn tmpt lps tensen...

aku sedih bla org polah donno jk ngn aku...

aku sedih...

bla org slhkn aku....

aku sedih...

bla aku pn pnh polah dakya...

aku sedih coz aku kdrk x mampu ubah pangey ku kdrk...

pdh org... tp aku pn..

HAMPEH!!!!

aku sedih..
sbb aku pnh down yg t'amat sgt...

aku pnh fel...

such a failure aku dolok...

rs mcm aku tok mmg bodo thp babun...

org gago nk further study...

tp aku mcm org bodo jk...

b'usaha mcari kkuatan k aku bangkit smula..

pedih mmg pedih..

hancur mmg hancur...

ms ya...

tp.. atas berkat bntuan makhluk Allah..

akhirnya...

dpt juak aku masuk U..

wlpn mcm2 dugaan aku tempuh..

bgai mk putus tlinga ku.....

bkn aku nk bgga diri..

 tp tok la impian aku dr kcik dolok...

aku malu aku just x sm mcm geng nk len....

org suma dpt degree..

aku just diploma....

wlpn malu....

ku tebalkn juak muka ku.....

aku sedih...

bla dh down....

br nk sedar..........................

aku sedih....


2 comments:

Nedine Emaan said...

nasib kita hampir serupa....banyak yang berubah setelah datang ke bandar besar...sampai aku sendiri x knl siapa kawan aku...hanya mampu berdoa semoga mereka semapat berubah :)

pzahafizs10 said...

ya la owh...huhu.. sedih juak ngn cdak..n at the same time..takut juak kita jd kdk cdak..culture shock pdh org..huhu